sunnuntai 22. marraskuuta 2009

uusivanha sanix ;)

Mua pyydettiin kirjoittamaan päällimmäisistä fiiliksistä ja syistä, minkä takia päädyin takas Sanixien pariin... :)

Lopettamisen jälkeen mulla oli TOSI tylsää :D Tein läksyt ja luin kokeisiin aina ku sellasia oli, välillä olin kavereitten kanssa ja välillä vaan istuin tietokoneella. En oo sellanen ihminen kenen mielestä on hauskaa ja mukavaa istuu vaan kotona tai hengata kavereitten kanssa, tarvitsin aktiviteetteja elämään :D Kuitenki koska oon aika huono koulussa, kun en osaa aikatauluttaa elämääni, ja sopeuttaa lukemista JA jumppaa, tiesin etten voi tulla takasin :(

Mut sitten yks päivä sain opolta sellasen vihon missä kerrottiin kaikkea siitä oppilaitoksesta mihin haen nyt ysin jälkeen, ja sieltä pomppas silmille sanat "URHEILIJOIDEN ERIKOISKOULUTUS". Siinä kerrottiin että voin yhteishaussa hakea joustavalla haulla sinne urheilijana ja saan hyvät pisteet jo pelkästään urheilun perusteella! :)
Lisäksi Sussu oli jo samana päivänä aamulla lähettänyt viestiä ja kysynyt, oonko muuttanu mieltäni, oli aika mahtavaa vastata sussulle että joo, kun tiesi että joukkue ja valmentajat ilahtuu siitä suuresti :) Ja myös minä itse, nyt on kyllä taas iha riittämiin aktiviteetteja joka päivälle :D

Aluksi vähän jännitti sunnuntaina mennä takasin treeneihin, kun en oikee tienny miten tytöt suhtautuu enää muhun, mut kaikki otti mut tosi hyvin vastaan enkä ollu edes jääny mistään inside vitseistä paitsi ;D Nyt on motivaatio katossa et pääsen taas muitten tyttöjen tahtiin kiinni ja korvaan sen ajan minkä tylsistyin kotona. Näin jälkeenpäin ajatellen oon ollu todella tyhmä ku menin edes lopettamaan. ONNEKS tulin takasin, voimistelu ja Sanix on ja tulee aina olemaan osa mun elämää:)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

kiva kun tulit takasin! =>